Vi är stolta över att vi, den första april, lanserade nya SoftOne GO 2.1 till samtliga våra kunder, som bland mycket annat inkluderar de helt nya reglerna runt sociala avgifter i SoftOne GO Lön. Läs gärna mer om projektet här.
De utökade satsningar vi gör innefattar bland annat;
- Utökad kundservice för att kunna stötta er i de utmaningar ni upplever till följd av Coronakrisen. Bland annat så kommer öppettiderna att utökas och Service & Kvalitet, som handhar supporten, öppnar redan kl 07:00 på morgonen under april månad.
- Tätare kommunikation till er för att på bästa sätt stödja er med regeltolkningar, tips, manualer och stöd för nya features som kan hjälpa er, etc. I SoftOne Akademi kan du hitta den senaste informationen kring regeländringar och hur de påverkar ditt arbete i SoftOne GO. Du hittar även all Corona-relaterad information på softone.se.
- Kostnadsfria utbildningstillfällen i SoftOne GO 2.1 via Kundlyftet, där ni erbjuds en grundlig genomgång av senaste tidens nya funktioner (se mer information och anmälan längre ner i nyhetsbrevet).
- Vi kommer proaktivt skala upp vår löneoutsourcing för att kunna stötta er som tillfälligt tvingas dra ned på personal eller behöver hjälp på grund av ökad sjukfrånvaro. Det kan också vara ett alternativ för er som behöver extra stöd på grund av kraftigt ökad bemanning. Outsourcing av lönehantering är ofta är ett betydligt billigare alternativ. SoftOne Löneoutsourcing kan alla regler och regelförändringar och vi är flera som kan stötta er lönehantering för maximal säkerhet. Vi följer givetvis GDPR till 100%.
- Utveckling av nya funktioner som ni som kunder har extra stort behov av för att kunna hantera det rådande läget, t.ex. meddelanden för att kunna sprida information till era medarbetare på ett snabbt och smidigt sätt.
- Vi är extra lyhörda när vi gör våra utvecklingsprioriteringar för att handfast hjälpa er i denna kris, så tveka inte att höra av dig med utvecklingsönskemål till support@softone.se.